FAQ

Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

Czy jeśli zrezygnuję z waszych usług będę mógł w jakiś sposób odzyskać dane zgromadzone w systemie?

Tak, oczywiście. Oferujemy usługę polegającą na eksporcie wszystkich zgromadzonych w systemie iDocument danych (plików i metadanych) na dostarczony nośnik. Warunkiem wykonania usługi jest udostępnienie naszym konsultantom klucza szyfrującego zdefiniowanego w Konfiguratorze Usługi przy pierwszej instalacji programu. Koszt usługi to 300 zł + vat.

Czy w przypadku zakupu systemu w modelu wdrożeniowym oferujecie możliwość skorzystania z opcji leasingu?

Tak. Dzięki współpracy z uznanymi partnerami leasingowymi (GRENKELEASING oraz Leasing PLUS), jesteśmy w stanie zaoferować naszym Klientom możliwość zakupu naszego oprogramowania wraz z niezbędnym sprzętem (komputery, czytniki kart i kodów, drukarki, skanery itp.) w atrakcyjnym leasingu, w procedurze uproszczonej. W celu zawarcia umowy będziemy potrzebować jedynie wypełnionego wniosku, dokumentów założycielskich firmy oraz dwóch dowodów tożsamości reprezentanta firmy lub właściciela. W razie zainteresowania przedstawimy Państwu szczegółową kalkulację oraz przeprowadzimy całą procedurę związaną z podpisaniem umowy.

Czy możecie zaproponować jakieś rozwiązanie dla klientów, którzy chcieliby zakupić wasz system, ale nie używają systemu Windows?

Tak. Jesteśmy w stanie zaoferować rozwiązanie, które pozwoli korzystać z naszego oprogramowania na dowolnym systemie operacyjnym. W przypadku zainteresowania prosimy o kontakt.

W naszej firmie pracuje kilku obcokrajowców. Czy posiadacie wersję programu iDocument w języku angielskim?

Tak. System iDocument jest dostępny obecnie w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej.

Czy jesteście w stanie dostosować system do specyfiki pracy naszej firmy?

Tak. W ramach wdrożenia systemu aktywnie współpracujemy z naszymi klientami, zapewniając niezbędne wsparcie merytoryczne na każdym etapie tego procesu. Pomagamy wybrać opcje najlepiej odpowiadające specyfice pracy naszych klientów, a także zapewniamy asystę przy definiowaniu struktur danych, tworzeniu szablonów dokumentów lub ścieżek akceptacyjnych. Oferujemy ponadto możliwość rozszerzenia funkcjonalności programu w ramach indywidualnych zamówień.

Do tej pory zarządzanie dokumentami i sprawami w naszej firmie opierało się na arkuszach MS Excel. Pliki z kolei zapisywaliśmy na ogólnodostępnym dysku sieciowym. Czy jest możliwość przeniesienia tych danych do systemu iDocument?

Tak. W ramach wdrożenia systemu oferujemy możliwość importu danych i plików klienta do systemu iDocument. Niewielkie zbiory danych importowane są bezpłatnie, przy większych warunki ustalane są indywidualnie.